donderdag 25 april 2013

How to get; Mooie, lange en gezonde wimpers!

Ga 'schoon' slapen!
Haal altijd, altijd, altijd, aaaaltijd voor het slapen gaan je make up van je gezicht! Dit is heel belangrijk, en niet alleen voor de conditie van je wimpers! Je make-up niet van je gezicht wassen zorgt namelijk niet alleen voor afgebroken wimpers, maar ook voor puistjes en een ongezonde, droge huid!
Mijn routine is;
Eerst maak ik mijn gezicht helemaal nat met warm water, ga onder de kraan hangen, en wrijf een paar keer zacht over mijn ogen zodat het merendeel van de oogmake-up eraf is. Daarna pak ik een washandje, maak het nat en was mijn hele gezicht hiermee. Pas daarna gebruik ik make-upremover, en daarna ga ik weer met het natte washandje over mijn gezicht om het vette laagje dat de make-upremover achter kan laten er af te wassen!

Gebruik een goede mascara!
Iedereen heeft andere wimpers, en iedereen wil andere wimpers dan diegene heeft. Dus is er voor ieder wat wils! Het is belangrijk om te investeren in een goede mascara, dit maakt namelijk echt verschil!



Vaseline;
Men zegt dat het je wimpers langer, gezonder en sterker maakt wanneer je er elke avond, voor je gaat slapen, een laagje Vaseline over smeert en het er de volgende ochtend weer afwast. Zorg wel dat je het écht goed van je wimpers afhaalt, anders blijft je mascara niet zitten door de vette massa eronder!

Wimperkruller;
Voor als je korte, rechte wimpers hebt kan dit dé oplossing zijn!

Poeder;
Ga, voor je mascara aanbrengt, even met een kwast door je poeder om het hierna op je wimpers te deppen. Hierover breng je je mascara aan, en voilà, je hebt prachtig volle wimpers!

Wimperserum;
Je kunt natuurlijk ook een serum gebruiken dat je wimpers mooier en gezonder maakt. Of ze allemaal echt werken, kan ik je niet vertellen, maar het is het proberen waard!

Wimperextensions
Nog een optie; laat wimperextensions zetten! Dit geeft een prachtig resultaat! Nadelen; het kost best veel, en je moet ze regelmatig laten vervangen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten