donderdag 4 april 2013

Waar knappen jongens op af?

Waar knappen jongens op af als het gaat om uiterlijk en gedrag? Dat vroeg ik me dus af. En ik denk vast dat meer van jullie dat ook doen! 
Gelukkig heb ik een heel lief vriendje die antwoord wilde geven op mijn vragen! 




Waar knap jij op af bij een meisje?
Ik knap enorm af op een meisje als ze er onverzorgd uitziet. Ze moet er goed uitzien, omdat hoe je eruit ziet iets zegt over hoe je bent. Het is belangrijk dat een meisje goed voor zichzelf kan zorgen. Jongens vergelijken het automatisch met later, dat gebeurt instinctief: kan ze later goed voor een gezin zorgen?

Op wat voor gedrag knap jij sowieso af?
Ik vind het echt helemaal niet leuk of stoer als meisjes vloeken. Ook dat zegt iets over hoe ze zijn, en daar knappen de meeste jongens op af. Ze houden er ook niet van als meisjes brutaal zijn, grof in de mond zijn of vaak schelden.
In tegenstelling tot wat veel meisjes denken willen jongens helemaal geen meisje dat alleen maar stoer probeert te zijn, en soms zelfs arrogant is! In werkelijkheid willen ze een lief, zacht en aardig meisje.

Welke kleren moet een meisje dragen?
Ik houd er zelf niet echt van als een meisje extravagante kleding draagt. Ik bedoel daarmee dat ze niet altijd metershoge hakken draagt, of al haar kleren helemaal zwart en donker, of juist hoerig over straat gaat.
Wel vind ik het heel belangrijk dat ze kleding aan heeft die past bij haar persoonlijkheid. 
Ik vind het zelf ook erg mooi als een meisje kleding draagt die haar figuur benadrukken. Ik houd ervan als kleren strak zitten, maar het moet wel spannend blijven. Ik bedoel dat een meisje niet meteen alles laat zien.

En hoe zit het met make-up?
Zo min mogelijk! Natuurlijk, een kleurtje op je gezicht is leuk. Maar het is absoluut niet de bedoeling dat ze hun hele gezicht plamuren! Dat ziet er zo nep en kinderachtig uit! En uiteindelijk doen ze dat om hun onzekerheid te verbergen, omdat ze zichzelf van nature niet mooi vinden. En jongens vinden het juist leuk als meisjes wat zekerder zijn en ook zo overkomen! 

Deze antwoorden zijn de mening van één persoon. Dat wil niet meteen zeggen dat alle jongens er zo over denken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten